Buy Ua Drank Shawty Snappin Mp3

Loading...
  • T-Pain - Buy U A Drank (Shawty Snappin

    T-Pain - Buy U A Drank (Shawty Snappin') MP3

    Baby Girl Whats Your Name Let Me Talk To You Let Me Buy You A Drink Im T-Pain, You Know Me Konvict Music Have Every Boy Like Ohh Wee I Know The ...

    Tags: music, rap, rnb music, hiphop, buy

  • T-Pain - Buy U A Drank (Shawty Snappin

    T-Pain - Buy U A Drank (Shawty Snappin') ft. Yung Joc MP3

    T-Pain's official music video for 'Buy U A Drank (Shawty Snappin')' ft. Yung Joc. Click to listen to T-Pain on Spotify: http://smarturl.it/TPainSpotify?

    Tags: im in love with a stripper, rappa turnt sanga, channel, hq, official, buy u a drank official, epiphany, cover, download, music, buy you a drink, music video, vevo, rap, revolver, acoustic, t pain vevo, greatest hits, official video, t-pain, thr33 ringz, instrumental, remix, buy u a drank lyrics, happy hour, karaoke, playlist, hip hop, audio, no autotune, lyrics, t pain official, live, Sony

     

    Buy U A Drank (Shawty Snappin')

    T-Pain

    Shawty snap (Yeah) T-Pain Damn, shawty snap Yung Joc (Shawty) Shawty snap Ay ay She snappin' Snap ya fingers, do ya step You can do it all by yourself Baby girl, what's your name? Let me talk to ya, let me buy a drink I'm T-Pain, you know me Konvict Muzik Nappy Boy ooh wee I know da club close at three What's the chances of you rollin' wit me? Back to the crib, show ya how I [...]
  • Re: T-Pain Featuring Yung Joc - Buy U A Drank (Shawty Snappin

    Re: T-Pain Featuring Yung Joc - Buy U A Drank (Shawty Snappin') MP3

    Video Cam Direct Upload.

    Tags: T-Pain Featuring Yung Joc, Music, Video

  • T-Pain ft Yung Joc- Buy U A Drank [Shawty Snappin]

    T-Pain ft Yung Joc- Buy U A Drank [Shawty Snappin] MP3

    Buy U a Drank!!!!!!!!!!!!

    Tags: T-Pain, Yung, Joc, Music

  • Re: T-Pain - Buy U A Drank (Shawty Snappin

    Re: T-Pain - Buy U A Drank (Shawty Snappin') MP3

    Tags: tpain, young, yung, joc, buy, drank, drink, shawty, snappin, shorty

  • Buy You A Drank (Shawty Snappin) (Made Famous By T-Pain)

    Buy You A Drank (Shawty Snappin) (Made Famous By T-Pain) MP3

    Download this track from: http://justmp3music.com/mp3/Top-Hip-Hop-Djs/ Shawty Snap (Yeah) T-Pain Damn Shawty Snap Yung Joc (Shawty) [Yung Joc:] Ay Ay ...

    Tags: Buy, You, Drank, Shawty, Snappin, Made, Famous, By, T-Pain, lyrics

  • T-Pain ft. Kanye West - Buy u a drank (remix)

    T-Pain ft. Kanye West - Buy u a drank (remix) MP3

    T-Pain ft. Kanye West - Buy u a drank (remix) I made a mistake at the end, I will fix it soon!
  • T-Pain - Buy U a Drank (Shawty Snappin

    T-Pain - Buy U a Drank (Shawty Snappin') - Acoustic Cover MP3

    Free MP3: http://www.jawkneeyeah.com/downloads Myspace: http://www.myspace.com/jawkneeyeahmusic Click SUBSCRIBE, please. Thanks!! 0:-D As ...

    Tags: buy, you, drank, t-pain, shawty, pain, young, yung, joc, jawkneeyeah, acoustic, guitar, cover, funny

  • Buy You A Drink(Instrumental)

    Buy You A Drink(Instrumental) MP3

    Buy You A Drink(Instrumental) by t=pain featuring young J-O-C...Enjoy...Comment...Favorite And Subscribe...♥ Shawty Snap (Yeah) T-Pain Damn Shawty Snap ...

    Tags: ima, buy, you, drink, Instrumental, t-pain, young, joc, music

  • T-Pain - Buy U A Drank (Shawty Snappin

    T-Pain - Buy U A Drank (Shawty Snappin') (Remix) MP3

    featuring Yung Joc & Stat Quo comments/likes.

    Tags: t-pain, yung, joc, stat, quo, buy, drink, shawty, snappin, remix

  • Buy U A Drank (Shawty Snappin

    Buy U A Drank (Shawty Snappin') lyrics T pain MP3

    No Copyright Infringement Intended** LYRICS: Shawty snap, T-Pain Damn, shawty snap Yung Joc, shawty snap Ay, ay, she snappin Snap ya fingers, do the ...

    Tags: Lyrics, Lyrics (album), T-Pain, Buy, Song, Drank, (Shawty, lyrics, pain

  • T-Pain feat. Yung Joc - Buy U A Drank (Shawty Snappin

    T-Pain feat. Yung Joc - Buy U A Drank (Shawty Snappin') | Tortoise Bass Boost MP3

    Hey guys its been some time, and now we have 60fps... sooooo here we have a first. only 720p but still 320kbps audio, Sony vegas doesnt like 1080p at 10 ...

    Tags: T-Pain (Celebrity), Yung Joc (Composer), Music (TV Genre), Tortoise, Bass, Boost, Bass Boosted, Boosted, Let, Me, Buy, You, Drink, Shawty, Snappin

  • T-Pain Feat. Yung Joc-Buy U A Drank (Shawty Snappin

    T-Pain Feat. Yung Joc-Buy U A Drank (Shawty Snappin') MP3

    Buy U A Drank-T-Pain Lyrics: Shawty Snap (Yeah) T-Pain Damn Shawty Snap Young Joc (Shawty) [Young Joc:] Ay Ay She Snappin Ah She Snappin Shawty ...

    Tags: tpain, buy, drank

  • Buy U a Drank (Shawty Snappin

    Buy U a Drank (Shawty Snappin') MP3

    Provided to YouTube by Sony Music Entertainment Buy U a Drank (Shawty Snappin') · T-Pain / 提潘 · Yung Joc Buy U a Drank (Shawty Snappin') ℗ 2007 Zomba ...

    Tags: T-Pain, Yung Joc

  • T-Pain ft. Young Joc- Buy UA Drank Lyrical Video

    T-Pain ft. Young Joc- Buy UA Drank Lyrical Video MP3

    "NO COPYRIGHTS" "I DO NOT THIS MUSIC AND/OR LYRICS"

    Tags: T-Pain Video Music

  • Re: T-Pain - Buy U A Drank (Shawty Snappin

    Re: T-Pain - Buy U A Drank (Shawty Snappin') MP3

    Video Cam Direct Upload.

    Tags: tpain, young, yung, joc, buy, drank, drink, shawty, snappin, shorty

  • T-Pain - Buy U a Drank (Rendition) by SoMo

    T-Pain - Buy U a Drank (Rendition) by SoMo MP3

    Get SoMo's debut album "SoMo": https://itun.es/us/KRVaX Get SoMo's first mixtape "My Life": https://itun.es/us/rPsrT Throwback to my bar singing days! Cheers.

    Tags: somo, joseph, themrsomo, official, ride, yeah, drinks, fuck, ass shit

  • UNC Clef Hangers - Buy U A Drank/Do It

    UNC Clef Hangers - Buy U A Drank/Do It MP3

    The UNC Clef Hangers cover T-Pain's "Buy U A Drank" and T.I.'s "Do It" in a rap medley with soloists Anoop Desai (help from Charles Askew & Pablo Vega) and ...

    Tags: clefs, clef, hangers, clefhangers, acapella, capella, anoop, desai