The Niga

Loading...
  • YG - My Nigga (Explicit) ft. Jeezy, Rich Homie Quan

    YG - My Nigga (Explicit) ft. Jeezy, Rich Homie Quan MP3

    MYKRAZYLIFE - Available Now! iTunes Deluxe: http://smarturl.it/iMyKrazyLifeD iTunes Standard: http://smarturl.it/iMyKrazyLife Amazon Deluxe: ...

    Tags: YG, My, Nigga, (Explicit), Def, Jam, Records

     

    My Nigga

    YG

    I said that I’ma ride for my motherfucking niggas, most likely I’ma die with my finger on the trigger I been grinding outside, all day with my niggas And I ain’t going in, unless I'm with my nigga My nigga, my nigga My nigga, my nigga My nigga, my nigga My nigga, my nigga First things first, I love all of my niggas This rap shit crack, then I involve my niggas You looking for some lean, let me call my niggas He sell it for the high, I need all[...]
  • YG - My Nigga (Remix) (Explicit) ft. Lil Wayne, Rich Homie Quan, Meek Mill, Nicki Minaj

    YG - My Nigga (Remix) (Explicit) ft. Lil Wayne, Rich Homie Quan, Meek Mill, Nicki Minaj MP3

    MYKRAZYLIFE - Available Now! iTunes Deluxe: http://smarturl.it/iMyKrazyLifeD iTunes Standard: http://smarturl.it/iMyKrazyLife Amazon Deluxe: ...

    Tags: YG, Lil Wayne, Rich Homie Quan, Meek Mill, Nicki Minaj, My Nigga, Remix, video, new, World Star

     

    My Nigga

    YG

    I said that I’ma ride for my motherfucking niggas, most likely I’ma die with my finger on the trigger I been grinding outside, all day with my niggas And I ain’t going in, unless I'm with my nigga My nigga, my nigga My nigga, my nigga My nigga, my nigga My nigga, my nigga First things first, I love all of my niggas This rap shit crack, then I involve my niggas You looking for some lean, let me call my niggas He sell it for the high, I need all[...]
  • Behind the scenes PRANK WHERE IS NIGA ???

    Behind the scenes PRANK WHERE IS NIGA ??? MP3

    Where is NIGA ??? Recording in Miami Beach ! Prank - https://www.youtube.com/watch?v=7Q0DB5VGxkA TRAINING HOW TO PICK UP GIRLS ?

    Tags: viktorcrazytv, prank, pranks, pranking, pranked, viktorcrazytvlive, Practical Joke, Scenes, Funny, Comedy, miami, cool, swag, crazy, viktor, Laugh, Humor, Jokes

  • Where is the Niga Prank takes violent turn

    Where is the Niga Prank takes violent turn MP3

    Where is the Niga Prank takes violent turn Sponsored sites: http://bit.ly/GirlsonBikes http://j.mp/CarpetCleaningDiscount http://price-slasher.com ...

    Tags: MindSpongeDocs123, social experiment, prank, gone, wrong, best, 2014, compilation, sexual, top, 10, scarry, kissing, magic, trick, girls, pick-up, pick, up, how, to, part, public, in, hood, punched, attacked, knife, gun, dies, pranks, tube, viktorcrazytv, where is niga, where is niga prank in miami, where is nigga, nigger prank, pranks tube, miami prank, nigga prank gone wrong, prank on black people, pranks in the hood, niga, niga prank, n-word, n-word prank, black people, Nigga

  • WHERE IS NIGA IN THE HOOD PRANK

    WHERE IS NIGA IN THE HOOD PRANK MP3

    Video Submitted By: https://www.youtube.com/user/ViktorcrazyTV Follow us on Twitter: https://twitter.com/Jinkiestv Like us on Facebook: ...

    Tags: Funny, Comedy, Prank, Humour, JinkiesTV, Epic

  • Future - Trap Niggas (Official Music Video)

    Future - Trap Niggas (Official Music Video) MP3

    Future's official music video for "Trap Niggas" off 56 Nights, co-starring Key! and ManManSavage presented by The Fader.

    Tags: the fader, fader, fader tv, today, this week, 2015, trap niggas, Future (Celebrity), 56 nights, future music video, future official video, southside, dj esso, march madness, trap niggas music video, Official, Trap (Musical Genre)

  • Asking Black People ""Want a BLACK EYE?" - GONE WRONG

    Asking Black People ""Want a BLACK EYE?" - GONE WRONG MP3

    Subscribe to BuzzPranks for the Best Prank Videos! SUBSCRIBE HERE --)) http://bit.ly/1DpPcvn Video by: https://www.youtube.com/user/viktorcrazytv.

    Tags: prank, gone, wrong, best, 2014, compilation, sexual, top, 10, scarry, kissing, magic, trick, girls, pick-up, pick, up, how, to, part, public, in, hood, punched, attacked, knife, gun, dies, pranks, tube, viktorcrazytv, where is niga, where is niga prank in miami, where is nigga, nigger prank, pranks tube, miami prank, nigga prank gone wrong, prank on black people, pranks in the hood, niga, niga prank, n-word, n-word prank, black people

  • Jay-Z & Kanye West - Ni**as In Paris (Explicit)

    Jay-Z & Kanye West - Ni**as In Paris (Explicit) MP3

    Music video by Jay-Z & Kanye West performing Ni**as In Paris (Explicit). Watch The Throne: http://bit.ly/n5GXQW © 2012: Roc-A-Fella Records, LLC/Shawn ...

    Tags: Watch, The, Throne, Paris, Jay-Z, Kanye, That, Shit, Cray, Live, LA, VMA, VMAs, Video, Music, Awards, Hip-Hop, Best, MTV

     

    Niggas In Paris

    Jay-Z & Kanye West

    Will Ferrell: We're gonna skate to one song, one song only Jay-Z: Ball so hard motherfuckers wanna find me So I ball so hard, motherfuckers wanna find me, first niggas gotta find me What's fifty grand to a motherfucker like me, can you please remind me? Ball so hard, this shit crazy, y'all don't know that don't shit phase me The Nets could go 0 for 82 and I look at you like this shit gravy Ball so hard, this shit weird, we ain[...]
  • Una Gran Victoria :D | Con THE NIGA KING | Los Juegos Del Hambre | MINECRAFT PC

    Una Gran Victoria :D | Con THE NIGA KING | Los Juegos Del Hambre | MINECRAFT PC MP3

    LEE --------- Gracias por ver este video si te gusto no olvides darle like y suscribirte, compartir y comentar me serviria de mucho para hacer crecer esta familia :3 ...

    Tags: Personal Computer (Video Game Platform), Minecraft (Award-Winning Work), Video Game (Industry), Fred, Shane, Youtube, Sydney, Supermac18, Dawson, Melbourne, Fred Figglehorn (Film Character), Industry (Organization Sector), Brisbane

  • The niga shark

    The niga shark MP3